2010. május 25., kedd

Vizsgaidőszak közepén

Rövid helyzetjelentést szeretnék közzé tenni azon olvasóim felé, akik az elmúlt néhány hét hallgatását esetleg aggodalommal figyelték. Nem, nem történt velem semmi baj, még élek és épségben is vagyok, csak gőzerővel vágtatott végig rajtam a főiskola vizsgaidőszakának tonnás gépezete és valósággal a porba tiport. Keményebbnél is keményebb vizsgák következtek egymás után, és ha pihenőt tartottam a tanulásban, akkor bevállaltam egy-két szolgálatot, nehogy azt higgyék az őrsön, hogy elvesztem...

Egyszóval a napokban jövök majd egy összefoglalóval a VII. Lumina Cornu Asztali Tornával kapcsolatosan (még akkor is, ha Sherwood barátom esetleg megelőz ezzel; nem árt több szemszögből is ismertetni ugyanazon eseményt) és az eszmefuttatásaimat is folytatom majd. Egyelőre azonban tanulás, mert holnap és holnapután kemény vizsgákkal nézek szembe, ráadásul most érkezett a hír, hogy június 1-jén is várnak sok szeretettel...

Nincsenek megjegyzések: