2010. április 16., péntek

Kommentválasz I.

Mint ahogyan Sherwood barátomnál is szokás, a bejegyzéseimre érkező hozzászólásokra inkább a e helyütt válaszolnék, hiszen nem biztos, hogy mindenki visszalapoz az adott naphoz és végigvizslatja az elmúlt napok, hetek kommentjeit újra és újra. A válaszra is többen kíváncsiak lehetnek.
  Ferenc a márciusi (egyetlen) bejegyzésemre reagált és kérdést is intézett felém, mégpedig: mi az oka e nyolc hónapos kiesésnek? (Na ugye, bár nem számoltam utána, most legalább már tudom, mennyi is az annyi.) A kérdésre a választ egyébként nagy vonalakban már leírtam a vendégbejegyzésemben, amelyet Sherwood barátom kérésére prezentáltam az ő blogján, "vendégbejegyzés a'la Eric van Dien" cím alatt. Aki még esetleg nem olvasta, megteheti itt.
  Ismételni megint nem akarom magam, de a helyzet egyébként azóta sem változott, csupán belelendültem a "kötött csevegés"-be, az eredményt pedig mindenki láthatja. Viszont blogot komolyan elkezdeni és tovább folytatni bizonyos fokú felelősség, mintha egy befejezetlen trilógiát írnék meg. Azok, akik olvassák csak várnak és várnak, én meg hirtelen elnémulok, nem adok életjelet magamról. Ezt nem tehetem, pláne mivel látom, hogy már négy országból is olvasnak... :) Márpedig most, hogy komolyan belekezdtem a blogírásba, már nem fogom félbehagyni ugyanúgy, ahogyan félkész trilógiát sem áll szándékomban írni.

2 megjegyzés:

Ferkó írta...

Köszönöm a választ.

Nem vagyok gyakorlott blogolvasó, de ha feltévedek egyre, két dolgot nézek meg: 1. legutolsó blogbejegyzés, 2. legutolsó komment.

Ha a blogbejegyzés modult felcseréled a legutóbbi kommentekkel, akkor elkerülhető, hogy egy teljes bejegyzést kelljen áldozni minden egyes hozzászólás reagálásra.

Írország és Magyarország mellett, melyik a másik kettő?:)

Eric van Dien írta...

Köszönöm a jó tanácsot, Ferenc. Természetesen írhattam volna azt is, hogy a fontosabb kérdéseket fogom bejegyzésben megválaszolni, hiszen most is kommentelek. A szokást azonban megtartom, mert a komment nem túl elegáns formája egy hosszabb lélegzetű, jól kifejtett válasznak, ami ráadásul értékes darab lehet a bejegyzések sorában. A modulokat kicsit felcseréltem, köszönöm a javaslatot. A négy ország pedig Magyarország, Írország (de te ezt már tudod :) ), Nagy-Britannia és Szlovákia.